سفارش تبلیغ
صبا ویژن
از دل ها درباره دوستی ها بپرسید، که گواهانی رشوه ناپذیرند . [امام علی علیه السلام]

آدمی را آدمیت لازم است

اوباما خوابتان نکند!(یکشنبه 87 خرداد 19 ساعت 4:15 عصر )

سلام
این بشر ! اوباما ر میگم! دیدی عجب ملت ر پیچوند اساسی؟!
از اون اول که اومد برای رقابت یک حرف های خیلی قشنگ و منطقی و با ایران مذاکره می کنیم و وای چقد از جنگ بازی بدم میاد و بوش تو چقد بدی و ....! اینا رو زد و ملتو خام کرد.از همون اولش هم به اینا گفتم : بابا! اینقد هوشنگ نباشین! اصلا یه همچون مملکتی مثل ما بی در و پیکر نیست که حالا یه نفر بیاد (هر چقدر هم خوب یا بد باشه) هر غلط و درستی که بخواد بکنه و بره پی کارشو بعد هم بهش بگن: بله.آقای رییس جمهور!! توی این 200 سالی که بودند 90 تارییس جمهور عوض کردن. دیگه به یک سیستم و بنیان رسیدن که امکان هر گونه نفوذ و دوام هرگونه تفکر و اقدام مغایر با سیاست های تعیین شده شونو از بین برده. اصلا کسی با اونچه که بعضی خوش خیالان در مخیله شون تجسم کرده بودن از همون اول کله پا میشه و اصلا کارش حتی به سناتوری و کمتر از اون هم نمیرسه چه برسه به (به قول خودشون) پرزیدنتی!
همونطور که دکتر مولانا هم در گفت و گوی خبری گفت (البته اگه این آقای مجری بذاره! بابا یکی جلوی این بشرو بگیره توی همه ی گفت و گو های خبری شبکه های 1و2و6رفته نمیذاره این مدعو حرف بزنه.مدعو فقط باید اونجا بشینه بلی یا خیر بگه !!) اصلا در روند فعالیت ها و اعمال آمریکا فرقی نمیکنه که حالا اون عیال کلینتون بشه رییس یا باراک اوباما یا هر کوفت و زهر مار دیگه (ببخشید.بعضی اوقات لازمه!) اینا فقط طرز حرف زدن وبیانشون فرق میکنه وگرنه برنامه ها همه قشنگ مدون و مرتب آماده ی اجراس.
جالب اینجاس که بعضی از این خوش باور ها نشستن برای خواب کردن خودشون داستان (نمیدونم از کجاشون؟!) در اوردن که نمیدونم آقا باراک اوباما مسلمونه! داره تقیه میکنه! اسمش هم اسم مولاس! بابا این و شیخ محمود شبستری ماس خیارو با هم توی یه کاسه می خوردن!! تو آمریکا شده احمدی دوم!!! اصلا این یارو ایرانیه! بوشهریه! می بینی رنگش چه شبیه ماست؟؟! اصلا نفوذیه .اینو بچه های اطلاعات شناسایی فرستادن بره اونجا رییس جمهور بشه دمار از روزگار آدم بدا در بیاره!! 
حالا بگذریم از قضیه ی نفوذ فوق العاده ی صهیونیست ها در آمریکا که خودش سر دراز داره ولی بعد این قضیه که یهو یک عده افتاده بودن تو ملت (از جمله خود صداسیما و مطبوعات که هر روز خبر لحظه به لحظه ی انتخابات آمریکا رو میدن که آدم فکر میکنه دوباره انتخابات شده باید بره به اوباما رای بده!! جمع کنید! خفمون کردین! حالا رقابت رفته به ایالت فلان حالا رفته به ایالت بهمان ! خود رسانه ها هم این وسط خواب شدن !بسه دیگه !  والا اینقدری که ما در ظواهر اونا متمرکز شدیم اگه اونا در بواطن ما دقیق میشدن الان پدرمونو در اورده بودن! که اوردن البته!! خبر نداریم.) برای تبلیغ این بشر و اونم نامردی نکرد و تو ایپک حق همه رو گذاش کف دستشون! یاد جریان صدر اسلام افتادم که :
بعد از اینکه کار اذیت و آزار مشرکان برمسلمون ها سخت شد واز خداوند طلب گشایشی کردند در رحمتی باز شد و آیه آمد: هجرت. چهارده نفر مخفیانه در رفتن و توی حبشه هم حبشی ها فکر کردند اینها بازرگان اند و به خوبی داشتن حال میکردن که از یه برده یک کاروان مکی اوضاع مکه رو پرسیدن طرف گفت آقا همه با محمد خوب شدن و جریان اتفاقی رو که در مکه افتاده بود براشون تعریف کرد اینها هم خوشحال گازشو گرفتنو بدون نامه نگاری با پیامبر و کسب تکلیف برگشتن مکه و دیدن زرشک! اوضاع بدتر شده که بهتر نشده! ....خلاصه اینکه ساده لوحانه فکر کرده بودن که اون همه خصومت وکینه ی مشرکین با یک اتفاق (که البته واقعیت نداشت) از بین می رود......(این قضیه قبل از اون هجرتی به حبشه بود که همه شنیدن)....*
منظور اینکه حواسمان جمع باشد....اغفال نشویم...
ببخشید طولانی شد
متشکرم

*مضمون از رمان : آنک.آن یتیم نظر کرده. نوشته :محمدرضا سرشار(رهگذر)  «مطالعه این کتاب رو به تمام آدم های دنیا هدیه می کنم»